Eyes On Me

Whenever sang my songs 每當我唱歌時
On the stage, on my own 只有我,獨自站在舞台上
Whenever said my words 每當我說話時,
whishing they would be heard 一直希望能被聽見
I saw you smiling at me 我看見你對我笑
Was it real or just my fantasy 那是真的或只是我的幻想
You'd always be there in the corner 你一如往常的出現在角落
Of this tiny little bar 在這個微不足道的小酒吧裡

My last night here for you 昨夜的我為你守候了一晚
Same old songs, just once more 再次唱著這首歌
My last night here with You ? 昨夜我真的為了你而在這裡嗎?
Maybe yes, maybe no 答案也許是,也許不是
I kind of liked it your way 我好喜歡你的方式
How you shyly placed your eyes on me 以如此羞澀的眼神注視著我
Oh, did you ever know ? 喔,你可知道?
That I had mine on you 我心早已屬於你

Darling, so there you are 親愛的,你就在這裡
With that look on your face 讓我好好的看著你的臉龐
As if you're never hurt 好似你永不受傷
As if you're never down 好似你永不失落
Shall I be the one for you 我是否該成為那屬於你的人
Who pinches you softly but sure 那個溫柔而真實地刺傷你的她
If frown is shown then 如果那時你有了傷痕
I will know that you are no dreamer 我將知道你不只是我夢中人

So let me come to you 所以,讓我到你的身邊
Close as I wanted to be 如我所想的去接近你
Close enough for me 足夠讓我
To feel your heart beating fast 感受到你的心飛快的跳著
And stay there as I whisper 然後留在我身邊當我悄悄的對你耳語
How I loved your peaceful eyes on me 我是如此的愛你用那溫和的眼眸深深地注視著我
Did you ever know 你是否明瞭
That I had mine on you 我的心早屬於你

Dailing, so share with me 所以親愛的, 跟我一同分享
Your love if you have enough 你的愛, 如果你足夠
Your tears if you're holding back 你的淚, 如果你強忍著
Or pain if that's what it is 或不管甚麼外來的罪,與你一同承擔
How can I let you know 我要如何才能讓你知道
I'm more than the dress and the voice 華麗的裝扮和動人的聲音都不足以形容我
Just reach me out then 只要你接觸了我
You will know that you're not dreaming 你會知道你不是在做夢
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 許溫蒂 的頭像
    許溫蒂

    許溫蒂的部落格

    許溫蒂 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()